Turkland :P

heejheej!
Idag så har jag fått massor av saker av min mamma, hon har kommit hem från turkland ;P
Hahah, det ägde. 
(eftersom jag ska vara med anja snart så kan jag inte blogga så mke)
men iaf så ska ni få en bild...
Ska bara hitta en kul bild... :P




ja, ni ser kanske vad det är och ni kanske tycker att det är djurisshandel men vi busade bara med han. :P
det var ganska roligt, det är min storasyrra som håller i katten och jag som tar kort (givetvis) Hahah
Min storasyrra:



Hon är jättesnäll ( Ibland )
Hade ingen bättre bild på henne, resten av bilderna är när hon gör grimarser
såå.... ah, ni vill inte se dom ;P
Nu vet jag inte om jag ska vara med anja lr inte, hon orkar typ inte... :S
Men vi får se...
Skriver sen om jag inte ska vara med henne och om jag hinner innan mitt internet dör :P
Meni meennnnnn
PUSSHEEEJ ALLE<3SAMMANS! :P
Nattah

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vafan ni köper ju nya katter hela jävla tiden. ni har ju praktiskt taget helt glömt bort turbo... -.-

2010-10-09 @ 01:22:28
Postat av: Nattah

Asså vi har inte glömt bort våran "lilla" mulliga turbo <3 <3 Varför tror du det och vem är du ? :O

2010-11-17 @ 22:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0