Tjaa!

Heejsaan!
Nu sitter jag vid datan på so:n
Alla pratar och läraren säger att vi ska lyssna och söka på olika partier... -.-
fast jag bloggar ist.. (A)
Don´t tell anyone! xD
Haha, men jag måste blogga för annars kmr jag att somna.. så tråkigt är det med SO..
Vad tkr ni om SO ? Tråkigt lr roligt?
Anyway....
Längtar tills ikväll och på onsdag...
Ikvälll äre kåken från halv 8 till halv 12. Jag och anja ska vara där ända från början... Vi ska jobba i kiosken.
och på onsdag ska anja komma och vara hos mig i en vecka... :D
Hahahahah, det är kul att blogga på lektionen.. xD
Hahah, jag sitter bredvid anja och vi bloggar på samma sida xD Men hon började nyss...
Men aja, jag vill bli klar med So-arbetet nu så jag måste zluta!
:P
Men I write later!
Pussheeej!
//Nattah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0