Men vrf måste jag all...

Men vrf måste jag alltid bli kär i ngn random kille  ? :p
Jag gick till ica idag och när jag skulle gå ut då krockade jag i ngn hot guy.
Han va assnygg!


HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH,
det där trodde ni allt på va ? :P

Nä men jag har faktiskt blivit kär i många äldre killar som jag inte ens kkänner tidigare men fuck!
Inte nu. :)
Kan faktiskt inte blogga så speciellt mke ikväll.

Men som vanligt: BILDER! :P


snygg lr ? xD


Haahah, ännu snyggare lr ? xD


Tihiihihi :]


Vi måste ju ha lite minnen från sommaren innan vintern! :P:P


Här är min konstiga och busiga men snälla mamma och hennes man ( dock inte min pappa ) Lika KNÄPP :P:P

haha, det var ganska länge sen, ksk ni ser på deras huvuden :P
Haha, ha det bra!
PÖZZHAII!
//Nattah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0