Värsta dryga inlägget 2

Hejsan.

Som jag sa förut: Fortfarande förbannad på mamma.
Jag är ff på kåken och har tråkigt, vet inte varför jag är här. Det här var det första stället jag kom på när jag gick ut från dårhuset.

Jag hatar det Jörgen och mamma gjorde, hatar när folk gör så...
Tänker inte gå hem förrän det här stänger, vill helst slippa allt bråk och tjafs hemma.

Jaja, jag tänker inte låte det gå ut över min (och anjas) underbara blogg.
Som jag berättat tidigare så har jag själv skaffat en blogg som heter: www.nattahlovesmusic.blogg.se

Jag har inte skrivit på den än men jag ska göra det, och den ska blo full av inlägg ikväll för att nu när inte jag har ngt att göra så kmr jag att blogga så himla mkt :)

Fast..... Ett problem, jag vet inte vad jag ska skriva om så det är därför det här inlägget heter "Värsta dryga inlägget 2"

hahahah, ehum...
Ja  just det!
Ni minns väk att jag skrev ett jättelångt inlägg förut?
Tror ingen har läst men längst ner på inlägget stod det att jag skulle hålla en frågestund och den är slut. :)
'tänkte bara säga det, så att ni visste :)
Men ni får ju gärna fråga ändå :P

hahahah men inte så personliga saker som ni får i frågestunden... :)
Jag kommer att bomba bloggen med Tidsinställda inlägg :)
dom kommer kanske lite huller om buller men aja... Kom in och titta då vetja :P

Jag ska iaf börja blogga på min andra blogg nu men vi ses väl sen :)

Kom ihåg: Ni är dom bästa!

Kramiz från:

Nattah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0