Skynda.nu

Heeeeeeeej sötnosar! :]
Måste snabblogga här, har bråttom till leo´s. Alla andra har typ farit...
Jag ska sjunga idag, för flera stycken, vet inte om jag vågar men..... Så blire iaf. ;P
Jag är jättenervös, för att jag suger på att sjunga...
"love story" med taylor swift.

Många säger att den har svåratoner men det är ganska enkel, fast på "juliett" måste man ta i pretty much för att inte låta som att man ska spy...

Seriöst, jag kmr skämma ut mig själv...
Önska mig lycka till :)

Pussheeej! :]

/Nattah


Kommentarer
Postat av: Anja Alem

Ja de gör du du suger fläsk och tror att du är nåt ja skäms över att va vän med dig lär dig texten för faan!!

2010-12-20 @ 22:32:19
Postat av: Anja igen!!

jävla fitthåla

2010-12-21 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0