Frågor och ANJA och NATTAH

Hejsan!

En del av er undrar säkert varför inte Anja har skrivit på länge och svaret på det är: Jag vet faktiskt inte heller. Ni får fråga henne på: www.byelife.blogg.se

Anja har sagt att hon ska fortsätta skriva på den här bloggen men gör hon det? Nej.

Aja... Det var frågorna om Anja som jag hade.. :)

Nu kommer lite om min..:

Familj: jaa.... Jag har en annorlunda familj med Mamma (Camilla) Bonuspappa (jörgen) lillasyster (linnea) lillebror (jonathan och storasyster (becka) och sen så är vi familjehem så att vi har 2 till som bor hos oss: Adam och Amin som ni sökert har läst om på beckas blogg (www.beckaas.se)

Mina föräldrar är skilda och dom som jag skrev nyss bor hos mamma och dom som bor hos pappa och som inte riktigt är min familj är: Pappa (rickard) Bonusmamma (marika) bonustorebror (Jonatan) bunostorasyster (isabel) och halvlillebror (rasmus. Anledningen till att jag skrev halvlillebror till rasmus var för att det är min pappa och marika (bunosmamman) som har honom tsm. Jag tkr att Rasmus är urgullig även om hans mamma är marika.
Jahapp... Nu ska vi berätta lite om dom ;)

Mamma (Camilla): Hon är snäll och rolig, jag tror att dom flesta här skulle tycka om henne ;)
Men hon tål inte så mkt, om man går henne på nerverna för länge så kan man säga att (ibland) brakar helvetet löst ;)
Men det är inte så ofta, det är oftare att hon säger åt en och skickar upp den personen på dess rum. jag vet egentligen inte så mkt om min mamma (weird jag vet) så jag tror jag slutar berätta här.

Bonuspappa (Jörgen): Han kan också vara jätterolig och snäll men han är sträng och jag kan erkänna att i början när han vart tsm med min mamma så var jag lite rädd för han men det är jag så klart inte längre ;I   jag tycker att han kan vara.... Ja.... En liten gnutta irriterande ibland, jag vet inte så mkt om Jörgen och det är inte så konstigt. Jag behöver inte känna han heller, Jag vill inte ställa frågor, Jag vet inte ens vad hans mormor och morfar hette.. Nu slutar jag berätta här för att jag har ändå inget att skriva...

Lillasyster (Linnea): Hon är en sprallig liten tjej :) Hennes humör är inte lika kul :)
Hennes humör kan gå upp och ner, om hon inte får som hon vill kan hon hoppa och stampa i marken och sen gp upp på sitt sum och sura. Hon är faktiskt rätt söt när hon gör så (oftast!) men när hon inte gör som jörgen elr mamma säger när jag är med blir jag irriterad, hon gnäller och går inte alls upp på sitt rum. bild kan ni se på henne på www.beckaas.se... jaa.. Har inget att skriva om henne längre, inget annat som ni inte redan vet :)

Lillebror (jonathan): Han är en cool liten kille och ett år yngre än Linnea som är 8 år så ni kan ju lista ut hur gammal Jonathan är. :S
Jag är inte med jonathan så mycket och det enda jag vet är att han raggar väldigt mkt på tjejer :) Han är självsäker och kan ibland vara väldigt blyg.

Storasyster (becka): Hon är jättesnäll och finns alltid där för mig. Vi kommer bra överreans och bråkar därför inte så speciellt ofta. Visst, det kan hända att vi har våra VÄLDIGT små bråk men det läser vi snabbt igen  ;)
Hon har en blogg som jag har skrivit minst 3-4 ggr i det hära inlägget så ni borde väl kunna den utantill :)
Hon har en pojkvän- Kim lundqvist.
Det är typ det enda jag vet som jag kan skriva här :)

Adam: Väldigt mycket "ganster" men snäll som fan :)
Han är typ aldrig nästan hemma och jag har inte pratat så mkt om honom så jag vet inte så mkt. :)

Amin: Har bara sagt hej och så till han så att jag vet INGENTING om han.

Och dom som bor hos pappa vet jag inte heller ngt om.. :)
Är för lite med dom..
Men nu börjar det här bli långt... :)

Kram
Nattah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0