Förbannad

Hej.♥

Jag är såååå jävla Förbannad Mamma.
Jag skulle sitta vid hennes (och jörgens) dator för att träna på en grej och då sa jörgen att jag fick sitta dära och sen så efter ett tag då var jag tvungen att gå upp på mitt rum och fixa en grej och sen när jag kom tillbaka så satt mamma där och jag frågade varför hon hade stängt ner allt och sen så började vi tjafsa och sen så sa jag att jag skulle gå och då följde hon efter och sen så allt jag hörde var vara skrik, jag gick ut och hon stod kvar i dörren och skrek efter mig, hörde inte vad hon sa och när jag hade kommit ut på vägen sa jag "damp" och gjorde en ganska så weird min.

Jag minns inte så mkt men jag vet att jag är bara sååå jävligt förbannad.
om jag inte kan träna på den grejen kommer jag inte med i en grej som är väldigt viktigt för mig.

Och hör sitter jag, på kåken, utan anledning. Här kan jag iaf sitta vid datorn ifred utan att ngn förälder behöver störa mig, jag blir sååå himla trött på dom!
Om jag får sitta vid datorn mer när jag kommer hem så bloggar jag säkert då om jag får... ( som jag säkert INTE får...)

Aja =3 ♥
Love U guys, You are the best !!!!


Kramar från:

Nattah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0